ISO/Kwaliteit
- Stichting BEZINN -

Dhr. J.Z.E. van Donkersgoed  Manager email     Mevr. E. van Roon  Management assistente / Kwaliteitsfunctionaris email Algemene vragen, contact Bestuur/Raad van Toezicht, secretariële ondersteuning manager/bestuur/Raad van Toezicht, , AVG/ISO/Kwaliteit, website/Social Media    Dhr. J Scheper  Boekhouding/Facturatie email  Voor vragen over facturatie naar gemeenten en zorgkantoren.    Mevr. A. Kits Trajectbegeleidster email  Voor inhoudelijke vragen over cliënten of hulp bij het aanvragen van (her)indicaties provincies Drenthe + Groningen.   Mevr. R. Jager Trajectbegeleidster email  Voor inhoudelijke vragen over cliënten of hulp bij het aanvragen van (her)indicaties provincie Friesland.   Mevr. S.P. Sloot Trajectbegeleidster email Vragen over verwerkte beschikkingen & indicaties, dagdeel- en urenregistratie   Mevr. P. de Boer  zorgadministratie email Vragen over verwerkte beschikkingen & indicaties, dagdeel- en urenregistratie.    Mevr. I. de Vries  Receptioniste / Telefoniste / Administratieve Ondersteuning email